Har vi ringt dig?
På uppdrag av våra samarbetspartners kontaktar vi både företag och privatpersoner i marknadsföring- och försäljningssyfte. Vårt uppdrag innebär att kontakta befintliga kunder och informera om företagets produkter, tjänster och unika erbjudanden.
Har du blivit uppringd och är registrerad i NIX-registret?
Vi ringer inte hushåll som är registrerade i NIX som är ett spärr-register för oönskade telefonsamtal i försäljnings-, marknadsförings- och insamlingssyfte. Om Ni finns registrerade i NIX och ändå blivit uppringd av oss, beror detta oftast på att du är kund, eller nyligen har varit kund, hos någon av samarbetspartners.
Du svarar men det är det tyst i luren? – Låt oss gärna veta om detta händer!
Ibland kan det förekomma tekniska störningar på telenätet eller i systemet trots att Din Mobil använder mycket modern teknik som nästan är felfri.
Den totala mängd samtal vi hanterar under ett år kan ibland utlösa en typ av ”tapp/tystsamtal” som innebär att samtal felaktigt kopplas fram men det finns inte någon tillgänglig hos oss att svara.
Detta är beklagligt och går tyvärr inte alltid att påverka. Skulle detta ske så skulle vi uppskatta om du hör av dig till oss. Skicka ditt namn, telefonnummer och en kort beskrivning om vad som har hänt till: info@din-mobil.se. Då kommer vi att felsöka och rätta till felet så att det inte upprepas igen.
Avregistrera
Vill du inte att vi ringer dig? Skicka i så fall ditt telefonnummer så spärrar vi det från våra listor.
Synpunkter
Vi är mycket angelägna om att åtgärda de fel som tyvärr kan förekomma. Därför är din åsikt viktig för oss. Vi tar tacksamt emot både ris och ros. Vi behandlar alla åsikter med största respekt. Skicka ditt namn och telefonnummer och en kort beskrivning om ärendet via e-post till: info@din-mobil.se.